K reklamacím dřevostaveb se stavíme čelem

15.05.2018 12:38

Dřevostavba NOVA 77Při stavbách se občas objeví menší, v horším případě i větší chyby. To se ale netýká pouze dřevostaveb, může se to stát i u klasických zděných domů. Spolehlivý a kvalitní dodavatel dřevostaveb v Královéhradeckém kraji se k takové situaci postaví lidsky a snaží se své pochybení co nejrychleji napravit. Jak řešíme reklamace domů u nás v RD Rýmařov?

Základem je eliminace rizika chybování

Naši zkušení architekti dbají na prevenci vzniku chyb. Domy vznikají nejprve na papíře a každý parametr je důkladně propočítán. Všechny typové domy z naší nabídky jsou promyšleny tak, aby bylo riziko vzniku chyb skutečně minimální. Také u individuálních projektů v Hradci Králové a okolí je snahou našeho projektanta předcházení chybovosti, která by mohla během stavby vzniknout. Projektantům v tom také pomáhají spolehlivé počítačové programy, jejichž úlohu následně přebírají stroje v halách. Stroje vyrábí panely s milimetrovou přesností a veškerou precizností, proto je riziko vzniku chyb minimální.

Prefabrikované panely vezeme z haly rovnou na stavbu, kde se o ně postarají naši montéři. Ti mají se stavbou dlouholeté zkušenosti a znají dřevostavby skutečně dokonale, i když jsou to stále pouze lidé. A lidé jak známo mohou chybovat. Spoustu věcí řešíme subdodávkami, kdy spolupracujeme pouze se spolehlivými, léty prověřenými dodavateli.

Snažíme se dlouhodobě předcházet vzniku jakýchkoliv závad. Jako důkaz slouží naše statistiky - loni naše náklady na servis a reklamace nepřesáhly 0,6 % z celkových tržeb, což považujeme za velmi příznivé.

  Ing. Jiří Pohloudek, výkonný ředitel RD Rýmařov

Když už se něco takového přihodí, stavíme se k situaci čelem

Pokud přeci jen dojde k situaci, kdy řešíme případné reklamace, snažíme se je vyřešit v co nejkratším termínu. Jsme také lidi a chápeme, že není nic příjemného řešit dodatečné opravy, zejména pokud jste se v domě již zabydleli. Za rok postavíme zhruba 500 dřevostaveb, proto je naprosto přirozené, že se někdy s reklamací setkáme.

Příklady reklamací, které jsme řešiliDřevostavba KUBIS 74

  • Popraskaný rám okna. Náš klient objevil v rámu okna prasklinu a okno reklamoval. Nejdříve jsme ho nechali opravit speciálním lepidlem, ale okno nevydrželo přes zimu a znovu se v rámu objevila prasklina. Zjistili jsme, že na vině byla nevhodně zvolená dilatace vzhledem k rozměru okna. Klientovi jsme nechali na naše náklady vyrobit nové okno s trojskly a namontovali jsme ho.
  • Hnízdění ptactva na střeše. Výrobci střešních krytin doporučují instalovat pouze pod dvě krajové tašky zábrany proti hnízdění ptactva. Opatření, která výrobci doporučují, ale nejsou úplně dostatečná. Naši řemeslníci proto instalují zábrany proti ptactvu po celé délce štítu. Tím se zabrání případným nepříjemnostem.
  • Fasáda znečištěná od ventilace. V potrubí kondenzuje pára a mastnota, která následně může stékat po fasádě a ušpinit ji. Ústí ventilace je běžně překrýváno plastovou mřížkou. My jsme ale preventivně prodloužili celé potrubí, aby kondenzát stékal mimo fasádu.
  • Zatékání do konstrukce domu. Jedná se o situaci, která rozhodně nikoho nepotěší a je nutné ji co nejrychleji vyřešit. Stalo se nám, že zákazníkovi protékalo potrubí a problém se projevil ve vlhké příčce za sprchovým koutem. Celá situace byla způsobena vadnou instalací odpadního potrubí sprchového koutu. Majitelé zrovna odjížděli na dovolenou a během této doby jsme poškozenou skladbu kolem podlahy a konstrukci kolem sprchy opravili, vše vysušili a po návratu z dovolené měli majitelé vše v původním stavu.


© 2019, RD Rýmařov s.r.o. – všechna práva vyhrazena

vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Mapa stránek | G+

Nahoru ↑